„Mleczna” czekolada bez mleka, czyli alternatywa dla osób unikających laktozy, znalazła się w największym polskim przeglądzie inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju za 2022 rok. Czekoladę NXT wymyśliła polska firma Slodkie, producent słodyczy reklamowych. Wegańską „mleczną“ czekoladę bez mleka można więc zamówić w ramach słodkich upominków tworzonych dla biznesu, na spotkania, targi czy konferencje.
Wegańska czekolada NXT
Slodkie wybrało czekoladę na bazie chufy (tzw. orzecha tygrysiego), która stanowi alternatywę dla mleka krowiego i sprawia, że czekolada jest kremowa. Jest to z pewnością rewolucyjne rozwiązanie w branży słodyczy reklamowych.
Roślinne czekolady bez śladowych ilości mleka i jakichkolwiek innych alergenów są bezpieczne do spożycia nawet dla osób bardzo wrażliwych na laktozę, gluten, soję czy orzechy. Osoby z nietolerancjami pokarmowymi nie muszą się martwić się, czy im nie zaszkodzą. To także ważna wiadomość dla firm zamawiających reklamowe gadżety. Czekolada NXT stanowi bazę do różnych brandowanych słodyczy, zatem jest dostępna zarówno w formie tabliczki, jak i innego, dowolnego kształtu.
Czytaj także: Prawdziwa czekolada ma swoją gorzką cenę
Firma wprowadziła na polski rynek wegańska czekoladę NXT rok temu, dokładnie w Dzień Czekolady (12 kwietnia 2022 r.).
Moi rodzice, którzy założyli Slodkie, wpisali w DNA firmy odpowiedzialne podejście zarówno w stosunku do ludzi, jak i planety. Stąd decyzja o wprowadzeniu do naszej oferty linii czekolad NXT generation, która w tym roku znalazła się w raporcie Odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.
Firma związana jest z fundacją Las na Zawsze, sadząc 1 metr lasu za każde złożone zamówienie. Co więcej, korzysta z energii pochodzącej z odnawialnych źródeł i z biodegradowalnych opakowań oraz współpracuje z przewoźnikami, którzy realizują dostawy w sposób neutralny dla środowiska.
Odpowiedzialny biznes
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” w dwudziestej pierwszej edycji prezentuje rekordową liczbę 1705 dobrych praktyk. Znajduje się w nim także przegląd najważniejszych wydarzeń dotyczących odpowiedzialnego biznesu w Polsce, wykaz publikacji, badań i artykułów prasowych na tematy związane z CSR. To najważniejsza cykliczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, wydawana od 2002 roku.